28 March 2011

Kolej Ibrahim Yaakub UKM ;)

Gambar gambar  ni adalah gambar temasya HIGLANDER UKM tuk post aku yang sebelum ni ! ;)
Jom tengok ! :p



name aku tuk abseiling. no yg 24 ! tepi tu no fon tapi x leh tunjuk . 'sape kate nak no tepon awak?' 'x baik perasan !' hehe :p


Rock the WALL ;p

syu ;p

peash ! ;) sebelum berABSEILING ! hehe. kite kene wat muke cool ;p

kau buat ape tu syu?


Mase malam penutupan tu ade Jay2 .ade aiman dan ade puisi band dari USIM . sib baik sempat amek gambar ngan dieorg sume. dieorang sangat sempoi ! suke3 !tapi gambar aku n dieorang kene simpan. Malu nak tunjuk . hehe


jay jay ! aku ade amek gamba ngan jay2 . tapi muke aku sangat dasyat di situ , jadi ak x letak disini. hehe :p . tapi jay2 sangat SPORTING !

aiman - cinta terakhir pun ade ! besh !

ni kumpulan puisi USIM ^^ . sore dieorang pun sedap ^^

syu.

No comments:

N.U.F.F.1

FoLLowers~! ^_^

shout , please ? ;p