06 December 2010

Cureable Ouch ?


aku maafkan kau sebab aku juge manusie biase...
standard ar tu ..sume orang wat salah!
SUMPAH.. aku maafkan kau..tgk sampai aku kena taip Sumpah! waaaaaaaaaa ...
aku cume harap ia tak kan seperti dulu.aku x tau nak cakap ape tapi yang pasti aku dah x marah aku dah x geram dah dan aku dah x ape2!kire ak dah redho kot? hehe..
DEMI ALLAH aku x berdendam atau ape2 aku cume tak de hati dah...tolonglah..jan wat otak aku serabut lagi..ok? hehehe
hati aku xnak ade ape2 dan x nak juge peluang seterusnye..sebab ia memg x perlu..

.aku penat.. tapi jangan risau aku OK dengan keadaan aku..
ini memang yang terbaik.

yang pasti ak memang maafkan kau..
jadi x perlu minx maaf sebab aku memang dah maafkan.. penat woo!aku asyik ulang ayat same je..sebenarnye post ni hanye nak tulis anda dimaafkan! xdo mkno ea nak dondam2! jadi senyum ok! ;)




do not step over her heart line , sbb dia nak berehat ! hehehe ;p


ngek.

N.U.F.F.1

FoLLowers~! ^_^

shout , please ? ;p