19 May 2011

Love ;)


lamenye x update blog !
tadi mase kat dalam tren aku nmpak orang mengandung berdiri. then aku baru nak berdiri bagi die duduk. tapi org kat sebelah aku berdiri mase aku bru nk berdiri. soo aku dapt duduk jugak. tq soo much ! (tlg ckp kat dlm ati bagi pihak org yang mengandung tu) hehehe
kalau sume org prihatin macam die ! bagus an? :p


pastu aku teringat mase bile ntah. ak terdengar kat TV mase tu die cakap pasal peminta sedekah. USTAZ tu kate kalau ade peminta sedekah dtg mase kite tgh makan kat kedai makan. kalau kite rase kite nak derma. derma je. itu mungkin salah satu cara ALLAH nak suh kite menderma ! kalau x bile lagi an? pastu USTAZ tu kate lagi. MENDERMA DAPAT MEMBERSIHKAN HATI . . . kalau kite xnak beri ape2 pun jangan mara2 atau menghine.kate dengan sopan ;)


whole soul ;p

bagi aku berape pun yang diberikan bukanlah ukuran yang penting keikhlasan . SEMOGA kite menjadi insan yang sentiase bersyukur dan diberkati. Ameen ;)

syu.

4 comments:

puteraduyong said...

memang ikhlas itu penting... :)

♥ shoeshe si budak comot ♥ said...

(:

seri said...

hakhakhak kenapa tak tarik pempuan mengandung suruh duduk kat tempat syu berdiri, hehe baru gempak,

*wah baik gler budak ni(kataorangsekeliling)

♥ shoeshe si budak comot ♥ said...

x sempat tarik ;p hehe

N.U.F.F.1

FoLLowers~! ^_^

shout , please ? ;p