08 July 2011

Be OK ! ;p


fever .fever. i got fever today . and i feel dizzea? =_=" but i wont cry because big girl dont cry rite? heeeeee ape bende nye syu yg ko merapu pagi2 ni ? entah ! heeee ;p

aku ade masalah tido terlalu awal . hehe . . pastu bgun2 pagi got more than xxxx miss called more than xxxx msgs * sile isi tempat xxxx dengan bilangan yang anda suke ? heh? hehehe ;p

ini sume sbb aku seorang BUDAK YANG TIDOR AWAL ! hehehe ;p kalau dulu lagi teruk . kul 10 mlm ak da tdo *sambil wat muke serius . tahap tdo ak kire dasyat gak . smpi kalu korg pasang lagu kuat2 atau berborak2 atau pasang lampu pun ak still boleh tdo dengan gembirenye ! tapi ade 2 bende yg buat ak xleh tdo. panas & nyamuk . kalau nyamuk ade ak yg tdo dgn gembirenye ni boleh bgun secara mengejut ! waaaa T_T memg poyos (ade s sebab terlalu poyos ) da la poyos shelebet lak tu . buruk nye perangai ko syu ;p

hehehe tapi skang standard ak tdo kul 11 pm . asal da dkt2 waktu tdo je mesti ak menguap bnyk giler. sbb tu dulu kalau ak buat keje skola ke assignment ke aku buat kul 4 atau 5 pagi . cume skang waktu cuti sem ak tdo lewat sikit sbb kat uma kan . subuh mama tolong kejut kalu ak terlewat. . sok da masuk balik belaja ak akan kmbali kepada ak yg normal kot ? ;p


jap gi nak makan ubat . dan lepas2 ni aku busy lagi. maklum lah minggu depan akak aku yg ke 3 tu nak kawen . takutnye ......... eh . asal lak ko yg takut syu ? sbb . . . sbb . akak noon nak kawen ! ;p okies. doakan aku sihat cepat . kepala pun da pening ~ waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . . pas zuhur nak teman mama g KLIA amek along ngan abang long balik !! rindu.rindu.rindu
n rindu semua !


p/s : jangan suke pening pening dan sile rindukan orang yang anda rindu ! hehe ;p

syu.

*27 January 2012 : sekarang da tdo macam orang normal ! yeay ;p

N.U.F.F.1

FoLLowers~! ^_^

shout , please ? ;p